Документальний фільм "Diversity and Tolerance in My Country"
"Our National Dress and Dishes" онлайн показ мод та віртуальний кулінарний майстер-клас.
Друга онлайн зустріч членів клубу SPEAKING CLUB
UNESCO
Юнеско
XVIІ Всеукраїнська конференція учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО
«Українсько-європейські ініціативи в освітньому просторі: ціннісна парадигма»
Пошукам справжніх вершин та ціннісних орієнтирів в освітньому просторі школи була присвячена XVIІ Всеукраїнська конференція учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО «Українсько-європейські ініціативи в освітньому просторі: ціннісна парадигма», яку було організовано та проведено 29–30 березня 2016 року Гуманітарною гімназією «Гармонія» на базі навчально-виховного комплексу № 141 «ОРТ» під патронатом Національної комісії України у справах ЮНЕСКО.
Метою конференції було залучення учнів асоційованих шкіл ЮНЕСКО до конструктивної дискусії щодо шляхів формування стійкої ціннісної парадигми, яка є універсальною як для українського, так і для європейського світу. Більше 50 навчальних закладів України отримали можливість презентувати свій досвід з окресленої проблематики та запропонувати власні шляхи прискорення євроінтеграційних процесів.
Особливо знаковим видається проведення такої конференції напередодні прийняття нового Закону про освіту, на чому під час свого виступу наголосив заступник Міністра освіти і науки України Павло Кузьмович Хобзей. Він зазначив, що пропозиції учасників конференції щодо вдосконалення українського освітнього простору суттєво перегукуються з тими положеннями, про які йтиметься на порядку денному під час голосування за цей закон. Отже, актуальність питань, які діти піднімали під час роботи секцій, не викликає сумніву.
Протягом 2-ох днів в секціях та підсекціях конференції обговорювалися питання ціннісної парадигми в освітньому просторі школи: форми, методи, технології, моделі сучасної школи та принципи «STEM Learning is Everywhere», діалогу і взаємодії європейських та українських духовних цінностей – основоположних принципів європейської інтеграції, цінності свободи як вияв національної ідентичності та право на свободу вибору в освіті: світовий досвід та українські реалії. Під час практичної частини розроблялись конкретні рішення реалізації європейської інтеграції у школах, пропонувалися шляхи впровадження неформальної освіти в освітній простір школи, була розроблена особистісно-зорієнтована модель поліцентричної інтеграції знань, що відповідає ідеям відкритої освіти у відкритому суспільстві.
Броварську гімназію ім. С..Олійника представляла делегація у складі вчителя англійської мови Блохіної Світлани Ігорівни та учнів: Яременко Дарини (10 кл.), Кравченко Маргарити ( 9 кл.) та Ворон Єлизавети ( 9 кл.). Для участі у конференції були підготовлені доповіді на теми: "Діалог і взаємодія європейських та українських цінностей: приклад позитивної практики в освіті", "Моделі, продуктивні ідеї, підходи та технології в умовах створення єдиного європейського освітнього простору школи, адаптованого до постійних змін у соціальному середовищі", "Християнство і мусульманство: два різних (чи ні?) світи." Для участі в практичній частині був створений колаж , сюжети якого розкривали взаємодію європейських та українських духовних цінностей.
Велика подяка за допомогу у підготовці до конференції заступнику директора Волошиній В.В., Мізіній С.П. та Ганзюк А. С.